Cap de setmana de llegendes en família a Catalunya

Aquesta primavera, l’Agència Catalana del Turisme ha engegat una campanya destinada al Turisme Familiar: “Hola Família!”. Una proposta d’allò més original i temptadora per divertir-nos coneixent diferents destinacions turístiques a través de les seves llegendes i éssers mitològics. La campanya s’ha dividit en dos caps de setmana...

Ruta per pobles bonics a l’Aveyron – França

Una ruta amb cotxe per la regió de l’Aveyron a França, ens ha portat a descobrir una zona plena de contrastos naturals, amb molta història, respecte per l’entorn i per les seves tradicions. Un viatge on cada passeig pels pobles ens ha fet sentir com estar en un conte. Ens hem enamorat dels pobles que vam poder visitar a l’Aveyron...

Cap de setmana a Florencia i Pisa a la Toscana

En la nostra escapada a Roma que podeu llegir en aquest altre post, vam decidir allargar un parell de dies més el viatge per conèixer la capital de la Toscana: Florència i acostar-nos fins a Pisa. Vam arribar amb tren de Trenitalia directes des de Roma en tan sols 1h30. L’estació està molt aprop del centre de la ciutat així que vam...

Palau de Gel: activitats en família a Andorra

Tot i que segurament hem sentit a parlar i pot ser que hagiu visitat alguna vegada, la veritat és que anar a una pista de patinatge pot ser d’allò més divertit. A més més de patinatge existeixen altres activitats molt xules que es fan a les pistes de gel i que ens han agradat moltíssim, com per exemple els karts. Els vam poder provar al...

Roma en 3 dies

Ens plantejàvem fer una escapada però disposàvem de poc temps així que vam decidir visitar Roma en 3 dies amb nens. Queda claríssim que és impossible conèixer aquesta preciosa ciutat en tan poc temps però va ser prou temps per veure els llocs més emblemàtics i més coneguts. Si us decidiu a escapar-vos a Roma, nosaltres vam fer aquest full de ruta...

La Casa de les Punxes a Barcelona

Si bé els edificis modernistes són molt coneguts a Barcelona, ara cal sumar-li un més. Després de més de 100 anys tancada al públic, ara fa un any i mig va obrir les seves portes al públic la Casa dels Punxes, de l’arquitecte Josep Puig i Cadafalch. L’edifici el trobem a l’Avinguda Diagonal de Barcelona, en la ruta modernista i...

7 pobles amb encant al Sud de França

Molt aprop de Tolosa de Llenguadoc, a la regió d’Occitània, trobem un conjunt de pobles amb molt encant i varis d’ells vinculats amb els Càtars. Vam estar allotjats en una encantadora casa rural (us la presento al final d’aquest article) que ens va permetre realitzar la ruta en 2 dies. Alguns d’aquests pobles són molt...

Albi, terra de Càtars

En una ruta per veure 7 pobles amb encant en el Sud de França, hem conegut Albi, al departament del Tarn i a pocs quilómetros de Tolosa de Llenguadoc, terra de Càtars als segles XII i XIII. Aquesta ciutat episcopal va ser declarada Patrimoni de la Humanitat per l’Unesco al 2010 per l’arquitectura del seu conjunt d’edificis...

Sud de França amb nens

A pocs quilòmetres d’Andorra, al Sud de França, trobem les Valls d’AX. És una regió francesa als Pirineus on es pot gaudir de la natura, de banys termals, d’esports d’aventura, d’excursions i de bonics racons on passejar. La població principal és Ax-les-Thermes, com el seu nom indica és un centre termal que compta amb...