Cap de setmana com a Família Intrépida a Llançà

També en / También en / Aussi en: Spanish

Sou una Família Intrèpida?

Si us agrada viure aventures en família, conèixer l’entorn i aprendre coses sobre el lloc que visiteu, segur que ho sou.

Per respondre a aquestes famílies els Albergs de la Costa Brava Pirineu han ideat un programa perfecte de cap de setmana amb l’objectiu de gaudir-ho al màxim.

Les propostes de Família Intrèpida consisteixen a realitzar diferents activitats durant el cap de setmana acompanyats per guies locals que ens porten a conèixer el territori, ens expliquen llegendes i històries i proposen jocs perquè els nens gaudeixin de l’activitat al costat de la família.

Així ho vam viure en el primer alberg on ens vam allotjar: l’Alberg Costa Brava a Llançà (Costa Brava), dir-vos que el cap de setmana de “Pirates a la vista!” va ser molt divertit per a tots. Perfecte per anar a la Costa Brava amb nens. La segona experiència, també molt divertida, va ser a Sant Joan de les Abadesses.

Si mireu el video segur que us animeu (Video d’Albergs Costa Brava Pirineu – Realitzat per Juls Produccions)

Comencem la primera activitat apropant-nos a la platja per buscar sirenes al mar, prop de la costa.

Mentre esperàvem si apareixia alguna, en Marcel (guia d’educació ambiental i senderisme a Gregalada) va atreure l’atenció de tots explicant curiositats sobre alguns animals marins com per exemple explicant com dormen els dofins. Després ens va donar una tasca que va agradar molt als nens: buscar entre les petites petxines de la platja per trobar “Ulls de Sirena“.

També vam tenir l’oportunitat de recrear un fons marí dins d’una ampolla utilitzant algunes petxines que acabàvem de recollir, aigua del mar i alguns “ingredients” més que van servir per realçar l’efecte del mar. Així qualsevol veuria una sirena!

L’aventura va continuar a Cap Ras seguint les indicacions d’un pergamí pirata amb el mapa del tresor. Amb aquest mapa i una brúixola ens endinsem per un tram del camí de ronda de la Costa Brava. Per poder seguir, vam haver de realitzar diferents proves que ens permetrien descobrir les pistes que ens portarien fins a la sorpresa final. En aquesta petita excursió vam poder veure la bellesa de la costa des d’aquest lloc també anomenat la “Mar d’Amunt”.

Però encara hi va haver més, després del sopar vam anar al bosc que hi ha al costat de l’alberg, amb llums, per poder escoltar els sons de la nit. Just abans de sortir, en Marcel ens va ensenyar unes fotos d’animals nocturns i ens va fer escoltar els seus sons per després poder reconèixer-los. També vam tenir l’oportunitat de veure algunes constel·lacions.

I no podíem anar-nos sense visitar el Monestir de Sant Pere de Rodes en el municipi del Port de la Selva: una construcció amb més de mil anys d’història. Perdre’s pels seus innombrables passadissos per trobar estades singulars, algunes més amagades que les altres, els seus dos claustres, el seu campanar i la nau central de l’església de gran alçada.

El Monestir de Sant Pere de Rodes és el punt de partida del Camí de Santiago que surt de Catalunya.

Des d’allà hi han unes vistes magnífiques, veiem les badies de Llançà, del Port de la Selva i el Cap de Creus.

Com us comentava al principi, aquestes activitats formen part de la proposta de cap de setmana de Família Intrèpida i en aquesta ocasió ens allotgem a l’Alberg Costa Brava: molt acollidor, bona atenció, un jardí que farà les delícies dels més petits,… un lloc per tornar.

—————————————————————————————————————————-

Gràcies a Albergs Costa Brava Pirineu i Llançà Turisme per aquest fantàstic cap de setmana i a en Marcel per l’excel·lent manera d’atreure l’atenció i interès dels més petits.

També et pot interessar:

– Família Intrépida a Banyoles: com a bons biòlegs.

– Família Intrépida a Sant Joan de les Abadesses: un molí, bicis i moltes llegendes.

– Família Intrépida a La Vall d’en Bas: una vall mágica.